Blog

Čo nás naučila súťaž Office roka 2016

Len dva dni po (nenástojčivo v kalendári nastavenom) sviatku všetkých zaľúbených sme sa vo štvrtok 16. februára 2017 zúčastnili slávnostného vyhlasovania výsledkov prvého ročníka súťaže Office roka 2016.

Nemali sme žiadne veľké očakávania – okrem poriadneho spropagovania sa, maximálneho zviditeľnenia sa a zbierania lajkov na fotku s veľkým roll-upom podujatia :). No dobre, Maťo stále veril, že vyhráme, ale on už je raz taký.

Poďme ale pekne po poriadku. Keďže ju nás na Slovensku všetko centralizované na západ, tak sme si aj my skoro ráno nastavili budíky, aby sme mohli nasadnúť do vychladeného autíčka (rozumej takého, kde musíš okno zoškrabkať aj zvnútra) a z nášho centrálneho sídla v centre Slovenska sa vydať za novým dobrodružstvom. A viete, ako to asi dopadlo – na západe nič nového. Teda aspoň v počte výmoľov na ceste, dĺžke rannej zápchy (cestnej), oku lahodiacich architektonických skvostov i na cestovný ruch nastavených ľudí… Jednoducho, jedna cestovateľská báseň.

Vyhladovaní a vysmädnutí sme čo-to po príchode popapkali i počajíčkovali z biznis raňajok a už sme trielili do konferenčky, aby sme sa od pánov s mikrofónmi podozvedali, ako môžu kancelárie meniť biznis. – Priznajme si, že sami o tom čosi vieme, keďže sme tu boli, ale zjednodušene povedané, chceli sme si vypočuť, ako v priamom prenose znie veta, (americkí) vedci zistili… 🙂

Prekvapení sme zostali interaktívnosťou, ktorou sa prezentoval prvý prednášateľ a v akčnej debate sme hneď zistili, čo za ľudia sedia okolo nás. Zo zóny komfortu nás pre istotu vytrhol ešte raz, zhruba po hodine, aby sme zistili, čo v práci robíme pre svoje zdravie… Hecovačku 1000 zhybov za mesiac, ktorú majú medzi sebou chlapci z Pixel Federation zatiaľ necháme tak, ale patrilo by sa niečo vymyslieť, čo vy na to? Animačnej kreativite sa medze nekladú. Tipy píšte do komentov. Každopádne však, bonusový bodík pridelený spíkrovi za akčnosť.

Určite vás bude zaujímať, čo nového sme sa podozvedali? – Nuž, potvrdilo sa nám mnoho z toho, čo – nech to znie akokoľvek – dávno vieme. Najdôležitejšia vec v čomkoľvek, čo robíte a v podnikaní o to viac, je silná autentická myšlienka. A človek/ovia, ktorí jej veria, aby so sebou strhli dav/y a všetko pôjde ako po masle. A to je tak šicko. Teda, pardon, Šimo Šicko (z Pixel Federation, ako inak) toto zo seba vyžaroval a nás potešilo, že tu nie sme sami, čo to takto vnímajú a pretavujú do praxe.

K tomu ešte pár výrokov, určite mnohým známych, no zaručene hodných pripomenutia a prepísania z poznámkového bloku do online blogu:
–          Everyone wants to get old, not to be old
–          One time right instead of two times wrong
–          Spokojný zamestnanec urobí viac ako traja nespokojní
–          Kancelária nie je produkt, ale servis (zamestnancom)
–          Neplánujte príliš – alebo skôr, berte už dnes na vedomie, že za 18 mesiacov sa všetko zmení…
–          Last but not least – Nema ništa, nema problema 🙂

A toto si zapamätajte, prosím vás, naši milí… Čokoľvek budete robiť, nerobte to pre peniaze, určite však za peniaze, a robte veci srdcom. Tak ako to robíme my. Pretože presne takto vznikol aj náš kanclík, ktorý nás hrial na tele (keď sme ho brúsili, lakovali, vŕtali, či skladali), na očku (vždy, keď ráno odomykáme dvere), i na duši, keď nám ho pochvália hostia, ktorí k nám zavítajú a ktorý už dnes po tejto súťaži patrí medzi jeden z najinšpiratívnejších v republike. Hough! Dozanimovania, priatelia.

(-sffk-)

Zdieľať článok